Uut rakendust ja selle põhifunktsioone kavandades lähtus SEB eelkõige sellest, milleks kliendid mobiilirakendust täna peamiselt kasutavad. "Praktika näitab, et rakenduse kaudu ei täideta tulumaksudeklaratsiooni ega taotleta eluasemelaenu, vaid tehakse ennekõike kiiresti makseid, hoitakse end kursis oma kontojäägi ja rahaasjadega. Samas elu läheb kiiresti edasi ja me kavatseme uut rakendust kindlasti edasi arendada, kuulates klientide kasutuskogemust ja vajadusi,“ ütles SEB Jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Ainar Leppänen.
Konverents MOBILE FIRST! Kasutajasõbralik IT arendus mobiilsetele seadmetele
18. aprillil Bliss konverentsikeskuses
Vaata lähemalt ja registreeru SIIN.
Rakenduse disainis on keskendutud eelkõige lihtsusele ja kasutusmugavusele. SEB uus mobiilirakendus on tõstnud esikohale enam kasutatavad teenused, samas kui täisfunktsionaalsusega internetipank on samuti kliendi käsutuses.
Lisaks traditsioonilistele teenustele võimaldab uus rakendus:
teha kandeid teistele mobiilirakenduse kasutajatele ilma kontonumbri sisestamise vajaduseta;küsida teistelt mobiilirakenduse kasutajatelt ülekannet, mille maksja saab tasuda ühe nupuvajutusega;näha kiirelt kõikide oma kontode jääke, sisestades vaid neljakohalise parooli;teha mugavalt oma kontode vahelisi makseid.
Lisaks saab uuenenud mobiilirakendusse sisse logida uue autentimisvahendi, Smart-IDga.
SEB uus mobiilirakendus järgib kõiki isikuandmete töötlemise põhimõtteid ning tagab, et andmetöötlus vastab andmekaitse nõuetele.