EASi tööhõive kampaania nimetati maailma parimaks

EASi „Book a Job – Work in Estonia” kampaania nimetati mainekal Internet Advertising Competition (IAC) Awards konkursil parimaks tööhõive online-kampaaniaks.

Maailma parim tööhõivekampaania on auhindu kogunud ka Eesti konkurssidelt. „Me oleme loomulikult väga rahul, et lisaks kodumaistele tunnustustele Digiteol ja Kuldmunal on projekti kõrgelt hinnanud ka väga tähtsa ülemaailmse The Web Marketing Association poolt korraldatud konkursi þüriiliikmed,“ ütles kampaania loovkirjutaja Meelis Reiman reklaamiagentuurist Idea AD. „Rikastada meie IKT-valdkonda Soome spetsialistidega ning selle eest ka auhindu saada – mis võiks olla veel parem?“

EASi kampaania keskmes oli Eesti IT-sektori väheneva tööjõu probleem, millele otsiti lahendust üle mere Soomest. „Igal aastal külastab Eestit 2,4 miljonit Soome turisti ning neist 1,7 miljonit jäävad ka ööseks. See tähendab, et iga päev otsib väga suur hulk soomlasi ööbimispaika Eestis.“ sõnas Reiman. „Lahendusena pakkusime noortele spetsialistidele võimalust ööbimiskoha asemel broneerida Airbnb’s endale töölaud huvipakkuvas ettevõttes.“

Kampaania eesmärk – tõmmata tähelepanu EASi ja Work in Estonia tegemistele Soome meedias – sai kuhjaga täidetud. „Kampaaniat kajastati Soome suurimates trüki- ja online-väljaannetes ning me jõudsime ilma igasuguse meediaeelarveta kahe miljoni inimeseni, teenides tasuta meediat rohkem kui 65 000 euro eest,“ rääkis Reiman tulemustest.

Kampaania töötas välja reklaamiagentuur Idea AD ja PR-tegevustega Soomes toetas kampaaniat Samuel Sorainen (Wolfcom Oy).

Loe pikemalt bestmarketing.ee

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Arvamused

Teabevara