Tommy Cash on üks väheseid Eesti artiste, kes lööb laineid enamjaolt just kodumaalt väljaspool. Tommy videosid on Youtube’is vaadatud miljoneid kordi. Tommy Cashil on fänne nii Euroopas, Venemaal kui ka isegi Jaapanis. Tommy on üks omanäolisemaid artiste, kes lisaks muusikale oskab väga oskuslikult oma sõnumit visuaalsel kujul edasi anda.
Pärast pikka Euroopa turneed on Tommy Cash tagasi Eestisse jõudnud ning teeb uue loo raames koostööd Fanvestory’ga. Koostööl on sel puhul selge eesmärk – luua uuele loole koos fännidega muusikavideo, mis raputaks avalikkust veel rohkem kui varasem looming. Video skript jääb esialgu saladuseks ja seda näevad esimesena Tommy loosse investeerivatele fanvestorid.
Fanvestory on muusikabörs, kus kõigil soovijatel on võimalik osta lauludesse osalus ning teenida selle edu pealt tulu. Tegemist on innovaatilise ärimudeliga, mis ühendab artiste ja fänne täiesti uuel, mõlemale osapoolele kasumlikul ja lõbusal moel.
Fanvestory on kuu aja jooksul tegelenud intensiivselt tootearendusega ning juba suvel plaanitakse turule tulla järelturu platvormiga. Lisaks sellele käivad läbirääkimised ettevõtetega, kellega koostöös plaanitakse hakata fanvestoritele kuvama reaalajas statistikat loo mängitavuse kohta.
Fanvestory osab Ajujahi konkursil ja on pääsenud seitsme parema hulka.