Autor: ITuudised.ee • 29. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alcateli müügimaht Baltikumis suurenes aastaga 181%

Alcateli turule toodud maailma esimene nõudlikele millenniumilastele mõeldud LED-tuledega kaetud nutitelefon A5 LED
Ülemaailmne kaubamärk Alcatel laiendab oma positsiooni Balti riikide turul, järgnevatel kuudel teatatakse mitme uue nutitelefoni lisandumisest. Võrreldes eelmise aastaga on Baltimaade müügimaht oluliselt suurenenud, koguni 181%. Alcateli bränd kuulub ühele kõige kiiremini kasvavale globaalsele olmeelektroonika korporatsioonile TCL.

Hiljutiste turuanalüüside andmetel on Alcatel Balti riikide mobiiltelefonide koguturul neljandal kohal. 2017. aasta veebruaris oli üldine turuosa Eestis 6%, Lätis 8% ja Leedus 9% (Gfk). Edu algas funktsionaalsete nuputelefonide turuga, mida Alcatel kasutas Baltikumi turule sisenemiseks. Eestis, Lätis ja Leedus on Alcatel funktsionaalsete nuputelefonide segmendis esimesel kohal – ühe aastaga kasvas turuosa 9% pealt 48%-ni (Gfk, märts 2017). Alla 100 euro maksvate nutitelefonide segmendis on Alcatel stabiilselt neljandal kohal ning seda teist kvartalit järjest.

„Olen kindel, et meie ärimudel ja tooteportfell võimaldavad meil säilitada kasvutrendi ka tulevikus," ütles Corinne Bourbotte, Alcateli müügijuht Soomes ja Baltikumis. „Sel aastal on meil eesmärk tugevdada oma positsiooni alla 100 eurot maksvate nutitelefonide segmendis ja kindlalt tõusta 100-200 eurot maksvate nutitelefonide segmendis. Hetkel tutvustame Baltimaade turule maailma esimest nutitelefoni, millel on LED-taustakaas: Alcatel A5 LED. "

Alcatel on maailma kõige kiiremini kasvava olmeelektroonikaettevõtte TCL Coproration globaalne kaubamärk. TCL Corporation pakub üle maailma kuut tootevaldkonda - mobiilid, televiisorid, väikeseadmed, kliimaseadmed, pesumasinad ja külmikud. TCL Communication tugineb erinevatele kaubamärkidele, mis on suunatud üsnagi erinevatele turgudele. Ettevõte haldab kolme mobiilibrändi: Alcatel, TCL ja alates 2016. aastast ka BlackBerry. Lisaks mobiiltelefonidele pakub TCL Communication tahvelarvuteid, nutikellasid, kantavaid nutiseadmeid, tarvikuid ja ruutereid ning mobiilse internetiühenduse teenust.

Üks omapäradest, mis eristab Alcateli teistest turuosalistest, on ainulaadne ärimudel, mis hõlmab kahe maailma parimaid omadusi: Hiina tootmisvõimalusi ning Euroopa kvaliteedistandardit koos rahvusvahelise juhtimisega. „Omades tootmistehast Hiinas, juhime ettevõttes ise ka teadus- ja arendustegevust, tootmist, disaini ja turustamist. Meie missiooniks on tehnoloogia demokratiseerimine ja selle kättesaadavaks tegemine kõigile,“ lisas Corinne Bourbotte. Peale väga tõhusa tootmise pöörab Alcatel suurt tähelepanu ka innovatsioonile – eelmisel aastal oli Alcatel üks esimestest mobiilitootjatest, kes lansseeris nutitelefoni IDOL 4S, millega sai kaasa virtuaalreaalsuse peakomplekti (VR Headset).

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755