27. juuli 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Huawei esimese poolaasta kogukäive oli 13,3 miljardit eurot

Foto: Huawei
27. juulil avaldas Huawei Consumer Business Group oma 2017. a esimese poolaasta finantstulemused. Huawei esimese poolaasta kogukäive oli 13,3 miljardit eurot, mis on 36,2% rohkem varasemate aastatega võrreldes. Nutitelefone tarnis Huawei kuue kuu jooksul 73,01 miljonit, mis on 20,6% rohkem varasemate aastatega võrreldes.

Huawei Consumer Business Group tegevjuht Richard Yu sõnul on ettevõtte tegevused jätkuvalt kasvanud valdkonna keskmisest rohkem. See on aidanud jõuda tipptaseme turgudele kogu maailmas. "Meie kasv tõestab Huawei brändi tugevust ning tempot, mille oleme saavutanud tänu sellele, et suudame pakkuda eksklusiivseid ja mõjukaid seadmeid tänastele tarbijatele, kes on detailidele orienteeritud,“ ütles Yu.

2017. aasta esimese kvartali lõpuks oli uuringufirma IDC andmetel Huawei osakaal globaalsel nutitelefonide turul tõusnud 9,8 protsendini, eeskätt tänu kesk- ja tippklassi nutitelefonide müügile põhiturgudel. Hiinas on Huawei turuosa 22,1% ning tarne on kasvanud 24% varasemate aastatega võrreldes. Ka Euroopas on tarne tõusnud 18% varasemate aastatega võrreldes – parimad tulemused saavutas Huawei Põhja-, Kesk- ja Ida-Euroopa regioonides. Suuri läbimurdeid on ettevõte teinud veel Aasia ja Vaikse ookeani piirkonnas, näiteks Tais, Malaisias, Jaapanis, Lõuna-Koreas ning Venemaal. Uuringufirmade GfK ja Sino andmetel oli Huawei kaubamärk Honor tänavu jaanuarist maikuuni nii mahult kui käibelt enim müüdud nutitelefoni bränd Hiinas.

Ettevõttele on omistatud ka mitmeid globaalseid tunnustusi. 2017. aastal pälvis Huawei 49. koha BrandZ 100 parima globaalse brändi edetabelis, 88. koha äriajakirja Forbes maailma väärtuslikemate brändide edetabelis ning 40. koha Brand Finance 500 maailma kõige väärtuslikuma brändi edetabelis.

Koos Huawei brändiga kasvab ka ettevõtte müügistrateegia. Nimelt on Huawei jaemüügivõrk laienemisel ning 2017. aasta lõpuks on ettevõttel planeeritult kokku 56 000 esinduspoodi maailmas, mis on 35 000 rohkem kui 2016. aasta maikuus.

Põhja-, Kesk- ja Ida-Euroopa regioonis kasvas Huawei turuosa esimese poolaastaga 18,7 protsendini, mis on 48% kasv varasemate aastatega võrreldes. 50% kasv Põhja-Euroopas ning 46% kasv Kesk- ja Ida-Euroopas viimase kahe aasta jooksul kinnitab, et Huawei on siinsel Euroopa turul tugevalt kanda kinnitanud ning ettevõtte jätkusuutlik kasv aitab neil säilitada oma positsiooni ühe turuliidrina.

Tulevikus on Huaweil plaanis jätkata samas tempos, täiendades oma seadmeid innovaatiliste lahendustega tehisintellekti ning masinõppe valdkonnas. Huawei eesmärk on luua intelligentsed seadmed, mis suudavad kasutaja vajadusi ette näha ning mis sobituvad loomulikumalt inimeste igapäevarutiini. Et tuua need uuendused turule, töötab Huawei 15 globaalses arenduskeskuses ning 36 koostöökeskuses välja uusi tehnoloogiaid sensorite ja andmehalduse vallas ning täiendab oma Kirin kiibistikku. Innovatsiooni täiendab Huawei läbi koostöö valdkonna juhtivate ettevõtetega nagu Leica, Dolby, Microsoft, Intel ja Google.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755