EMarketer prognoosib, et 12-17aastaste seas on sellel aastal Facebooki kasutajaid 14,5 miljonit. 2016. aastaga võrreldes oleks see 3,4protsendiline langus. Teismelised kasutavad Facebooki asemel rohkem Snapchati ja Instagrami(Instagram on Facebooki omanduses), kirjutatakse uuringufirma teates.
Facebook on kasvu jätkanud kogu maailma lõikes ning sellel aastal kasutab sotsiaalmeedia platvormi igakuiselt üle 2 miljardi inimese. Noorte inimeste jaoks Facebook enam nii atraktiivne aga ei ole, ütles Emarketeri analüütik Oscar Orozco.
Facebooki jaoks on noorte kaasamine tähtis, sest täiskasvanuikka saades on just nemad reklaamide sihtrühm. Kui Facebooki kasutamise harjumust ei teki, siis hakkab langema ka Facebooki reklaamiraha.
„Teismelised ja kahekümnendates noored ei ole Facebookist nii haaratud. Nad logivad sinna harvemini ja kulutavad seal vähem aega,“ ütles Orozco. „Samal ajal on tekkinud ka Facebooki vältivad kahekümnendates noored, kes on Facebooki vahetanud Instagrami vastu.“
Allikas: Äripäev
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik