16. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Telia müügi- ja teenindusüksust asus juhtima Ene Raja

Ene Raja
Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksust juhib sellest nädalast Ene Raja, kellel on ette näidata pikaajaline kliendisuhete valdkonna juhtimise kogemus erinevatest suurettevõtetest.

Telias asus Raja juhtima ligi 800 inimesest koosnevat müügi- ja teenindusüksust, samuti kuulub ta ettevõtte juhtkonda.

„Usun, et Telias on võimalik tegeleda uute ja põnevate tehnoloogiliste arendustega, mis mind huvitavad ja motiveerivad. E-teenindus oma erinevate võimalustega on kindlasti üks neid valdkondi, mille arendamisele tähelepanu pöörata,“ märkis Ene Raja.

Telia Eesti juhatuse esimehe Dan Strömbergi sõnul täienes ettevõte suurte kogemustega professionaaliga, kelle toel saab ettevõte arendada oma müügi- ja teenindusvaldkonna selliseks, nagu see on kohane ühele uue põlvkonna IT- ja telekomiettevõttele.

Viimati oli Raja ametis G4S kliendisuhete juhi ja nõukogu liikmena. Varasemalt on ta töötanud kliendisuhete ja operatsioonidega seotud juhtivatel ametikohtadel SEB pangas ja Tele2-s. Lisaks Eestile on Rajal kogemusi rahvusvahelistelt turgudelt ning ta on elanud näiteks Stockholmis ja Zagrebis.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755