Autor: ITuudised.ee • 4. detsember 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Booking.com avab Baltimaade esimese klienditeeninduse kõnekeskuse

Foto: Kuvatõmmis
Reisijatele üle kogu maailma suurimat valikut häid ööbimiskohti pakkuv Booking.com teatas täna ametlikult, et avab aprillis 2018 Vilniuses oma Baltimaade esimese klienditeeninduse kõnekeskuse. Booking.com-i uusimasse kõnekeskusesse on plaanis 2018. aasta lõpuks värvata ligi 200 inimest ning lähima nelja-viie aasta eesmärgiks on kuni 900 inimese palkamine.

Vilniuse kõnekeskus on Booking.com-i jaoks üheksas kõnekeskus Euroopas ja 18. kogu maailmas. Vilniuse klienditeenindustiim hakkab toetama Booking.com-i ööpäevaringset teenust nii külastajatele kui majutuspartneritele, kasutades selleks mitmeid kanaleid, sealhulgas sissetulevaid kõnesid, e-kirju ja sõnumeid. Booking.com-il ja selle kohalikel üksustel on üle maailma enam kui 7000 klienditeenindajat.

Töökohti pakutakse nii operatiivjuhtidele kui ka klienditeenindajatele, kes hakkavad töötama klientidega kogu maailmast ja pakuvad teenust mitmetes keeltes, nende hulgas vene, saksa, inglise, poola, eesti ja leedu keeles. Kandideerida saab otse veebisaidi www.workingatbooking.com kaudu.

“Vilniusest on saamas üks Euroopa piirkondlikke keskusi ning Booking.com-i rahvusvaheline kultuur on seal igati esindatud,” ütles Booking.com-i klienditeeninduse globaalne juht James Waters. “Vilniuses on palju andekaid inimesi, eriti just selliste keelte oskustega, mida otsime. Seetõttu loodame oma töötajate arvu Baltimaades ka edaspidi suurendada.”

Booking.com-i uus klienditeeninduskeskus hakkab asuma riigi suurima ärilinnaku, Vilniuse Technopolise ruumides.

3940-ruutmeetrine klienditeeninduskeskus asub kahel korrusel täiesti uues Technopolise Penta hoones. Reisiäri ja e-kaubanduse vallas maailma juhtivate ettevõtete hulka kuuluva digitaalse tehnoloogia liidri klienditeeninduskeskusena on see Baltimaades esimene omasugune.

Kontori kujundus, mille loojaks on arhitekt Arnold Schoordijk ülemaailmsest arhitektuuri-, disaini- ja planeerimisettevõttest ATC Schoordijk Interieurontwerp, on inspireeritud Leedu ajaloo, kultuuri ja looduse erinevatest joontest. Kogu kontoris võib näha tsitaate Leedu kirjanikelt, kontoriruumide ja tiimide alade värvid ja kunst on aga inspireeritud metsadest ja merest ning Vilniuses asuvast kunstnike linnaosast Uzupis. Kohvinurkades ja puhkealadel kasutatakse sarnaselt traditsioonilistele Leedu majadele puitu, et luua soe, koostööd soodustav ja kaasav õhkkond.

1996. aastal Amsterdamis väikese Hollandi idufirmana alustanud Booking.com B.V. on kasvanud üheks maailma suuremaks reisimisega seotud e-kaubanduse ettevõtteks. Booking.com kuulub Priceline Groupi (NASDAQ: PCLN) ja sel on 70 riigis asuvas 204 kontoris enam kui 15 000 töötajat.

?Booking.com-i missiooniks on aidata inimestel maailma avastada ning ettevõte investeerib digitaalsesse tehnoloogiasse, mis aitab reisimist lihtsamaks muuta.

Booking.com-i veebisait ja mobiilirakendused on saadaval 43 keeles, pakuvad enam kui 1,5 miljonit majutusasutust ja hõlmavad üle 122 000 sihtkoha enam kui 229 riigis ja territooriumil üle maailma.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755