11. veebruar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Taxigo taksoäpp loobub hinnarallist ja pürib kvaliteediliidriks

Foto: Pixabay
Eestimaine taksoäpp Taxigo on löönud käed Eesti Taksoettevõtjate Liiduga (ETEL), et üheskoos keskenduda 2018 aastast uuele strateegiale, mille eesmärgiks on eristada Taxigo äpitaksode seas parimad 50% juhtidest ja viia nende teenindustase aasta lõpuks tunnetuslikult Uberist ja Tallink Taksost mööda. Taxigo tegevjuhi Eduard Dubrovski sõnul tahab Taxigo ennast turul ümberpositsioneerida kvaliteediliidriks.

„Me otsustasime loobuda hinnavõitlusest Taxifyga ja keskenduda pigem teenuse kvaliteedile. See saab olema sujuv üleminek parimete teenusepakkujate soosimisele, kus mitmete plaanitavate sammudega soovime nõudlikuma kliendi jaoks eristada parima võimaliku teenuse ülejäänud teenusepakkujatest,“ ütles Taxigo looja ja tegevjuht Eduard Dubrovski.

ETEL: Taxigo on olnud taksojuhtide nägu, nüüd hakkab ta neid nägusid muutma

Eesti Taksoettevõtjate Liidu juhatuse liige Raul Kalev möönis, et Taxigole kui Eesti suurimale ametlike taksode äpile on sageli ja õigustatult ette heidetud osade taksode küsitavat puhtust, osade juhtide vähest viisakust, puudulikku eesti keele valdamist ja veel mitmeid puudusi. „Kuigi need etteheited puudutavad vaid osasid juhte, oleme neist olnud kogu aeg teadlikud. See kvaliteedi kontrast tuli eriti reljeefselt ilmsiks Uberi ja Taxify tulekuga, mil varasema taksojuhi kogemuseta verivärsked ja püüdlikud juhid tõid sektorisse uut mõtlemist, uut kvaliteeti,“ rääkis Kalev. „Taxigo otsus keskenduda 2018 aasta hakul teenuse kvaliteedi olulisele parandamisele, annab meile liiduna esmakordselt reaalse võimaluse kogu sektori taset ülespoole upitada ja Taxify ning Uberi poolt alustatut kogu taksondusse integreerida. Ja miks mitte minna veel kaugemale, tehes just ametlikest taksodest uued kvaliteedietalonid.“ Kalevi sõnul kõlab see paljudel ehk aprillinaljana, kuid tegelikkuses just selline plaan ETELil Taxigoga koostööd alustades on. 

Taxigo esimene samm: klient saab juhte lisada lemmikutesse

Dubrovski märkis, et sõltumatu taksoäpina on endile võetud eesmärk, et 2018 aasta lõpuks peaks 50% Taxigo taksojuhi teenuse tase olema tunnetuslikult kõrgem Uberi ja Tallink takso kui hetke kvaliteedietalonide tunnetuslikust tasemest. „See ei ole lihtne eesmärk, kuid see-eest mobiliseeriv!“ Esimese kvaliteedile suunatud sammuna on Taxigo äpis juba klientidele avatud võimalus luua nn oma unistuste taksofirma. „Klient saab täna talle sümpaatsed juhid süteemis oma lemmikuteks lisada. Kui ta järgmisel korral taksot tellib, pakub äpp talle esimesi valikuid just tema lemmikjuhtidest,“ ütles Dubrovski. „Paari kuuga on seda võimalust kasutamas juba tuhatkond klienti. Tundub, et sellest saab meie esimene samm kvaliteetsema teenuse toetamiseks. Juhid, kes lemmikutesse ei pääse, saavad paratamatult edaspidi vähem tööd ja peavad valima kas uue töökoha või ennast kokku võtma.“

Taxigo on Eesti taksoäpp, mis loodi 2014 aastal. 2017 aastal teenindas Taxigo süsteem Eestis 1,5 miljonit klienti ja vahendas tööd 50le taksofirmale ning sadadele erajuhtidele.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755