22. veebruar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Adcash investeerib uude maksetehnoloogia firmasse

Adcashi juht Thomas Padovani
Foto: Andras Kralla
Eestis tegutsev reklaamitehnoloogia firma Adcash investeerib maksetehnoloogia firmasse Zlick, millel on samuti Eesti juured.

Niroshan Balasubramaniami ja Erki Kolditsa asutatud Zlick arendab teenust, mis peaks tegema inimestele võimalikult lihtsaks veebitelimuste ning tasu eest kuvatava sisu eest maksmise. Firma teenus töötab põhimõttel, et maksete tegemine ei peaks vajama registreerumist ega millegi alla laadimist. Lisaks pakub Zlick enda makseteenuse kõrval ka nõustamist ja äriteabelahendusi, et sisu saaks reaalajas ka analüüsida.

Adcash on varem investeerinud näiteks sõiduteenusesse Taxify. Ettevõtte tegevjuht ja asutaja Thomas Padovani ütles, et Zlick on lahendus, mis võib muuta seda, kuidas meediat tarbitakse ning selle eest makstakse. „Neil on tugev visioon maksete tuleviku kohta meie ärivaldkonnas. See toode on üks lihtsamaid, mida oleme näinud, ning see oleks sisupakkujatele loomulik valik,“ rääkis ta.Adcashi investeeringust rahastab Zlick enda ülemaailmset laienemist. Sihtrühmas on sisupakkujad, ent ka veebikuulutuste portaalid ning mittetulundusühingud, mis tahavad suurendada veebi kaudu kogutavate annetuste mahtu.

Allikas: Äripäev

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755