Autor: ITuudised.ee • 7. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

DPD: Eesti e-poed müüvad üha edukamalt välismaale

DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
Foto: Erakogu
DPD Eesti pakiveod e-poodide ja nende klientide vahel tõusid mullu kõikides kategooriates, seejuures kasvas Eestist välja saadetud pakkide maht 43%. Võrdluseks suurenes siseriiklike pakisaadetiste hulk ligi veerandi võrra.

„Kogu e-kaubanduse valdkond paisub juba mõnda aega meeletu kiirusega ning pakkide saatmise ja tellimise mahu tõus teeb meile ainult rõõmu. Eriti hea meel on meil aga selle üle, et möödunud aastal kasvas DPD kaudu riigist välja minevate saadetiste hulk,“ märkis DPD Eesti müügi-  ja turundusjuht Janek Kivimurd.

„See näitab selgelt, et meie e-poed on teinud tugeva arenguhüppe ja neil on ambitsioon ning siht leida kliente just välismaalt,“ lisas ta pressiteates. 

Kivimurru kinnitusel müüakse Eestist välja kõiki kaubagruppe toidulisanditest rehvideni. Võib täheldada, et Eestist tehakse varasemate aastatega võrreldes märkimisväärselt enam pakisaadetisi Amazoni müügikeskkonna kaudu, sõnas ta.

Järgmisel kahel aastal investeerib DPD Baltimaades pakiautomaatidesse viis miljonit eurot. Sel aastal paigaldatakse Eestis juurde 50 automaati.

DPD teenindab Eestis nii era- kui ärikliente ligi 200 kulleri ja enam kui 180 sõiduki abil. Eestis omab DPD ligi 120 pakkide vastuvõtmise ja kättesaamise kohta, millest 24 on automaadid, kaheksa pakirobotid ning ülejäänud pakipoed. 

 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755