Autor: ITuudised.ee • 16. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Veerand seadmeist ostetakse Elisas koos nutikindlustusega

26 protsendil ostudest on Elisa kliendid valinud ka nutikindlustuse, mis aitab tahvelarvuti või nutitelefoni vigastuse ja varguse korral.

Üle-eelmisel aastal turule tulnud nutikindlustuse raames on klientide telefone ja tahvelarvuteid parandanud või asendanud 1,2 miljoni euro väärtuses.

Elisa telekomiteenuste valdkonna juhi Mailiis Ploomanni sõnul kaitseb nutikindlustus ettenägematute õnnetusjuhtumite eest. „Kui varem pidi mittegarantiiliste remontide eest ise tasuma, siis nüüd teeb seda kindlustus,“ lisas ta.

Kindlustatute kogubaas on kolme aastaga kasvanud kümme korda ja samuti suurenevad ka hüvitiste summad, mille abil on kas remonditud või välja vahetatud kindlustust omavate klientide seadmed. Seda sõltumata sellest, kas õnnetus juhtub Eestis või välismaal. 

Kõigist kindlustusjuhtumistest vajas remonti 74% seadmeid, 23% vahetati välja, sest hävinesid täielikult. Vargust esines kolmel protsendil nutikindlustuse klientidest.

Kui võtta keskmise hinnaga Elisa toode – 325 eurot –, mis läheb remonti kõige populaarsema kahjujuhtumiga ehk ekraani purunemisega, siis selle paranduse hind 133 eurot moodustab 41% seadme hinnast.

Tootjaist kindlustatakse kõige rohkem Samsungi seadmeid ja vähem Huawei, Apple´i ning Sony seadmeid.

61%-l juhtudest pöördutakse kindlustuse poole seadme kukkumisest saadud kahjuga. Populaarsuselt teise põhjusena tuuakse välja lapsi.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755