Äripäev läheb üle huvipõhistele e-mailidele

Alates mai lõpust hakkab Äripäev saatma klientidele vaid inimese enda poolt määratud huvialadest lähtuvaid emailipakkumisi ning uudiskirju.

Huvide määramiseks saadab Äripäev klientidele neil päevil vastava ankeedi. Eesmärgiks on, et info Äripäeva kümnetest toodetest ja teenustest jõuaks täpselt nende sihtgrupini.

Viimase 8 kuu jooksul on Äripäev koostöös tarkvaaraarenduspartneri Uptimega töötanud välja kasutajakogemust parandava metoodika, mille eesmärgiks on saata lugejale vähem, aga selle võrra kvaliteetsemaid huvipõhiseid emaile.

Muudatused on tingitud tänavu mais jõustuvast Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärus, mida Äripäev kasutab ära kliendikommunikatsiooni muutmiseks laiemalt.

Osale arutelus

  • ITuudised.ee

    ITuudised.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a SENIOR FULL STACK DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

10. mai 2018

Arvamused

Teabevara