Autor: ITuudised.ee • 1. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti idufirma aitab hotellidel võidelda Airbnbga

Foto: Kuvatõmmis
Airbnb kaudu leitavat majutust hindavad kliendid tavaliselt kõrgemalt kui hotelle. Eesti iduettevõte Guestjoy aitab 16 riigis hotellidel muuta külastajate kogemust mugavamaks.

„Kui hotellidele antud keskmine hinnang on Tripadvisoris 3,8, siis 95% Airbnb arvustusi saab hindeks 4,5. Paljud arvavad, et Airbnb edu taga on vaid odavam hind, kuid tegelikult on uuringud näidanud, et samaväärselt hindavad Airbnb kasutajad seda, et platvormi on mugav kasutada ja külastuse käigus saadud kogemus on palju isikupärasem,“ selgitas hotellidele klienditeeninduse platvormi pakkuva Guestjoy juht Alar Ülem.

Tema sõnul on see märk, et hotellid peavad muutunud oludega kohanema. Hotellide kasuks räägib see, et paljud eelistavad privaatsust ehk ei soovi ööbida kellegi kodus. „Teisalt tahavad ka need inimesed saada soovitusi ja pakkumisi, millist põnevat näitust sihtkohas külastada, kus õhtust süüa või kuhu poodlema minna,“ märkis Ülem.

Guestjoy katab ära terve klienditeekonna alates broneeringu tegemisest. „Enne hotelli saabumist saame saata külastajale just temale mõeldud täiendavaid soovitusi ja pakkumisi. Hotellis oleku ajal saab inimene tellida lisateenuseid mugavalt vaid ühe-kahe nupuvajutuse abil ning puudub vajadus kuhugi helistada või hotelli lobbysse minna. Pärast külastust saab klient aga hinnata, kas jäi pakutuga rahule või mitte,“ kirjeldas Ülem.

Suurtel hotellikettidel on sarnased lahendused kasutusel, kuid kettidesse mitte kuuluvais majutusasutustes tehakse palju käsitööd. „Meie platvorm sobib nii 12 toaga butiikhotellile kui ka 500 toaga arvestatavalt suurele tegijale,“ selgitas Guestjoy juht.

Eelmise aasta lõpus valisid Eesti äriinglid Guestjoy kõige lootustandvamaks ettevõtteks ning investeerisid sinna koos riskikapitalifondiga United Angels 340 000 eurot.

Tehnopol Startup Inkubaatori juhi Martin Goroško sõnul on GuestJoy näide, kuidas tugeva motivatsiooniga meeskonnal õnnestus siseneda üleküllastunud turule, kõnetades õigete sõnadega õiget sihtgruppi.

Reisi- ja majutusteenuste turul tegutseb kinnitusel tuhandeid rakenduste, platvormide ja teenuste pakkujaid. „See teeb sektorist vaieldamatult ühe innovaatilisema, samas aga ka kõige konkurentsitihedama valdkonna, kuhu üks startup-ettevõte võiks siseneda. Lisaks on ees ka suured ja tugevad – AirBnB, Booking.com jms –, kes väikseid teenusepakkujaid hommikueineks söövad,“ lisas ta.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755