Autor: ITuudised.ee • 11. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2 selgitab Facebooki muutumist

Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov.
Foto: Helena Evert, Tele2 Eesti personalidirektor
Facebook kuulutas eelmisel nädalal, et hakkab korraldama kohtinguid, nüüd on selgunud veel mitmed olulised muudatused. Tele2 Eesti kommenteerib Facebooki plaane.

Tele2 klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul lubab Facebook teha oma Messengeri kiiremaks ning lihtsamaks. „Osad praegustest nuppudest peidetakse ära ning juurde tuleb ka tumeda ekraaniga versioon,“ lisas ta.

Seliovi kinnitusel mõjutab ettevõtteid enam suve alguses Messengerile lisatav liitreaalsuse võimekus, mis tähendab, et e-poodides müüdavaid tooteid saab virtuaalselt proovida. “Esimesena hakkavad seda testima Asus, Kia, Nike ja kosmeetika e-pood Sephora. Kasutajad saavad liitreaalsusega testida, kuidas näiteks pakutav huulepulk näoga sobib,“ sõnas Tele2 klienditeenindusdirektor.

Muudatused ootavad ees ka Facebookile kuuluvat Instagrami. Kuna inimesed teevad üha enam oste internetist, siis edaspidi saab Instagrami siduda oma krediitkaardiga ja edasi otse äpist oste sooritada.

„Teine oluline uuendus on Instagramis grupivideote tegemise võimalus. Ühtlasi saab grupivestluse võimekuse samuti Facebooki omanduses olev WhatsApp rakendus,“ lisas Seliov.

Samuti on suvel oodata funktsiooni, mis lubab Facebooki kasutajatel teha 3D-pilte, kuid täpsem info peaks selguma lähikuudel.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755