„Täna me enam mitte ei lähe online’i, vaid me elame online’is,“ tõdes Creatly tegevjuht ja asutaja Brait Pilvik. „Sotsiaalmeediat kasutatakse kõigeks, nii suhtlemiseks, meelelahutuseks kui ka oma ettevõtte turundamiseks,“ kirjeldas ta digitaalmaailma võimalusi.
Pilviku sõnul annab nutitelefonide maailm võimaluse ise videomeediat luua ning seda ka tarbida. „Sotsiaalmeedia aga omalt poolt annab videotele ideaalse võimaluse levikuks, nii et publiku pärast konkureeritakse juba telega,“ nentis ta. „Digitaalsete videote vaatajanumbrid võistlevad juba kesmise telesaate vaatajanumbritega.“
Levinumate ja populaarsemate videolugude tüüpidena nimetas Pilvik väljakutseklippi, sketši, videoblogi, avalikku eksperimenti, ülevaadet, küsimus-vastus stiili, tüngasid, otse-eetrit ja õpetust.
Loe pikemalt Äripäevast.