Üsna ligilähedase eelistajate osakaaluga mahuvad esikümnesse veel YouTube, ERR, Selver, Google, Swedbank, Farmi, Telia, Maxima ja Facebook, selgus Kantar Emori tänavu aprillis läbi viidud uuringust.
"Kalev on edetabeli tipus püsinud läbi kõigi aastate, mil Kantar Emor on sarnasel metoodikal põhinevat uuringut läbi viinud, s.o alates 2009. aastast," sõnas Emori uuringuekspert Katrin Männaste.
"Kui kahel eelnenud aastal tuli Kalevil esikohta sisuliselt Google´iga jagada (nende meeldivushinnang oli ligilähedane), siis nüüd on Google edetabelis mõnevõrra langenud," lisas ta.
Edetabeli eesotsas, 25 meeldivama brändi seas on jätkuvalt kõige enam digimeedia ja -meelelahutuse brände, neist kõrgeimale positsioonile jõudnud YouTube toetub eeskätt suurele populaarsusele noorte meeste seas.
Esikümnest langesid välja Gmail, Skype, SEB ja ETV. Viimati mainitu puhul mõjutas langust ERRi kui katusbrändi lisamine nimekirja, kus ERR jõudis kolmandale kohale.
"Populaarseimate brändide väljaselgitamiseks palusime vastajail etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat – valik tuli teha 157 nimetuse ja logo seast," selgitas Emori uuringuekspert Katrin Männaste.
Nimekirja aluseks on Kantar Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus. "Uuringu alguses kaardistame igal aastal meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et järgmises uuringulaines oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat nimekirja," lisas ta.
Kantar Emori uuringus osales 1016 Eesti elanikku vanuses 15-74 aastat.