Autor: Indrek Kald • 19. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Meediakontsern alustas koostööd Fortumoga

Tänu Eesti firmale Fortumo saab Rootsi õhtulehte Aftonbladet tellida nüüd ka mobiilimaksega.
Foto: aftonbladet.se
Mobiilimaksetehnoloogiate ettevõte Fortumo ja Skandinaavia meediakontsern Schibsted teatasid täna koostöö alustamisest. Esimesena võtab Fortumo mobiilimaksed kasutusele Rootsi ajaleht Aftonbladet.

Õhtulehe Aftonbladet lugejad saavad ajalehe digiversiooni tellimuse eest maksta oma mobiilioperaatori arve kaudu.

Pidevalt digitellijate arvu kasvataval Aftonbladetil on tänaseks üle 250 000 tellija. "Seetõttu on meie jaoks äärmiselt oluline lihtsa ja mugava makselahenduse pakkumine oma klientidele. Koostöös Fortumoga saame seda teha ja tulevikus oma strateegiat makselahenduste osas veelgi tõhusamaks muuta," rääkis Aftonbladeti kliendikogemuse tiimi juht Johanna Sigdell.

Fortumo müügijuhi Andrea Boetti sõnul võidavad mobiilimaksete kasutamisest kõik osapooled: teenusepakkujatele lisandub uusi maksvaid kasutajaid, mobiilioperaatorid kasvatavad klientide lojaalsust läbi paremate digitaalsete kogemuste pakkumise ja lõpptarbijad saavad makseid teha kiirel ning turvalisel moel.

"Schibsted on rahvusvaheline meediaettevõte ja meil on väga hea meel aidata kaasa nende kasvule nii Rootsis kui teistel turgudel," lisas ta.

Schibsted tegutseb 22 riigis, meediaväljaannete kõrval on grupi omanduses ka 18 riigi suurimad kuulutusteportaalid.

Kuigi enamikul Rootsi inimestel on olemas krediitkaart, eelistatakse mobiilimakseid digikeskkondades maksmiseks lihtsuse ja turvalisuse tõttu. Mobiilimaksete tegemiseks ei pea kasutajad alla laadima rakendusi, logima sisse panka ega jagama oma isikuandmeid teenusepakkujaga.

Mobiilimaksetel on SuperData Research´i andmeil Lääne-Euroopa digitaalsete teenuste turul 13,6% turuosa (pangakaartidel ja digitaalsetel rahakottidel vastavalt 27,5% ja 26,9%). Skandinaavias teatas Fortumo hiljuti ka koostöö alustamisest mobiiliparkimise firmaga EasyPark ja maksete käivitamisest Google Plays Telia Norra klientidele.

Fortumo arendab digitaalset platvormi rakendustepoodidele ja digiteenuste pakkujatele kliendibaasi kasvatamiseks, maksete kogumiseks ja kliendilojaalsuse tõstmiseks. Ettevõte ühendab teenusepakkujaid enam kui 350 mobiilioperaatoriga Aasias, Euroopas, Ladina-Ameerikas, Lähis-Idas ja Aafrikas.

Teenusepakkujad saavad Fortumo platvormi kaudu hallata oma kasutajate tarbimiskäitumist mobiilioperaatorite võrkudes, kasutades selleks digitaalse turunduse, mobiilimaksete ja kliendilojaalsuse lahendusi.

Fortumo platvormi kasutavad tuhanded digiteenuste pakkujad, sh Google ja Spotify. 2007. aastast tegutseval ettevõttel on kontorid Tartus, Tallinnas, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris ja Hanois.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755