Autor: Indrek Kald • 26. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2 lõpetab paljude teenustasude ja trahvide küsimise

Kevadel tööd alustanud Tele2 uus juht Chris Robbins.
Foto: Helena Evert, Tele2 Eesti personalidirektor
Tele2 lõpetab paljude teenustasude ja leppetrahvide küsimise ning hakkab seniseid tasulisi teenuseid ilma rahata jagama, millega siiani teeniti igas kuus kümneid tuhandeid eurosid.

Eile saatis Tele2 oma sadadele tuhandetele klientidele teavituse lepingutingimuste muudatuste kohta, mille kohaselt lõpetab ettevõte paljude teenustasude ja leppetrahvide küsimise, jagab tasulisi teenuseid ilma rahata ning ühtlasi muudab lepingutingimused lihtsamaks.

"Trikke pole, loobume ise küll rahast, aga see tundub meie klientide suhtes aus. Paljud telekomifirmade küsitavad lisatasud on ajale jalgu jäänud ja tarbijale kahjulikud. Muutsime oma lepingutingimused oluliselt paremaks, vähendasime tasusid ja leppetrahve, et liikuda sammhaaval eesmärgi poole saada Eesti parima teenindusega ettevõtteks," kommenteeris kevadel tööd alustanud Tele2 uus juht Chris Robbins.

Näiteks ei küsi Tele2 enam tasu kõnede eristuse tellimise eest ning üks paketivahetus kuus on klientidele tasuta. Tele2 klientide jaoks kaovad kõik tähtajalise lepingu enneaegse lõpetamisega seotud trahvid. Juhul kui tähtajalise lepinguga on seotud seade, siis klient tasub vaid lepinguga seotud seadme jääkväärtuse või kui seade on saadud tasuta või soodustusega, siis soodustuse ning telefoni jääkväärtuse, kuid mingit leppetrahvi sellele ei lisandu.

Samuti lõpetab Tele2 teenustasu küsimise rahvusvaheliste ning eritariifsete kõnede ja sisuteenuste piiramise eest. Edaspidi on tasuta ka ostudokumendi koopia tellimine ja seenioritele arve tasumine esinduses.

Kui kliendil peaks tekkima võlgnevus, siis langetas Tele2 viivisemäära senisega võrreldes kolm korda. SIM-kaardi uue vastu vahetamise tasu langes ligi 50%.

Senised tasulised mugavusteenused nagu telefoni seadistamine või ekraanikaitse paigaldus on kõigi operaatorite klientidele edaspidi Tele2 esinduses tasuta.

Chris Robbinsi sõnul kirjutab Tele2 koos tasude soodsamaks muutmise ja kaotamisega ümber ka oma lepingu üldtingimused. "Senine tavaline Tele2 kliendileping oli 11 täislehekülge pikk juriidiline tekst. Muutsime keelekasutuse lihtsamaks, võtsime ebaõiglased tingimused välja ning tegime kliendisõbraliku lepingu. Uus leping on alla nelja lehekülje pikk ning sellises keeles, millest igaüks aru saab," selgitas ta.

"Kliendid vihkavad ja kardavad väikeses kirjas ja varjatud tingimusi, mida kõik operaatorid siiamaani on kasutanud ja me teadsime, et peame seda muutma," lisas Robbins. "Mingeid väikses kirjas trikke ega varjatud hinnatõuse uude lepingusse peidetud pole, lihtsalt sisu muutub arusaadavamaks," lubas ta.

Uued Tele2 lepingu üldtingimused ja lihtsustatud hinnakiri hakkavad kehtima 25. juulist.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755