Autor: Indrek Kald • 29. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Google AdWordsist saab Google Ads

Google AdWordsist saab Google Ads.
Foto: Google AdWords
Google AdWordsist saab peagi Google Ads, mis esindab kõiki kampaaniatüüpe kogu otsingu- ja display-võrgustikus, videotes, rakendustes ja mujal.

"Need aitavad teil ühenduse luua suurema hulga tarbijatega, kui nad pöörduvad Google´i poole ning meie partnerite saitidele ja rakendustesse, et teavet leida ning toiminguid teha," teatas Google.

Alates 24. juulist kajastub uus bränd Google Ads — sh uus nimi ja logo — ka toote liideses, abikeskuses, arveldusdokumentidel ja mujal. Samuti muutub teenuse URL: aadressist adwords.google.com saab ads.google.com.

Klientidele saadetud kirja kohaselt ei pea kasutajad midagi tegema ja Google Adsi brändingu muudatused ei mõjuta kampaaniate toimivust, aruandlust ega kampaaniates navigeerimist.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755