Telia testis vestlusrobotit

Ene Raja
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja.

Telia testis oma veebilehel chatboti ehk vestlusroboti Mia kasutamist, kes sai esmakordselt oma teadmisi ja võimeid proovile panna reaalses teenindusolukorras.

Vestlusroboti näol on tegu automaatse süsteemiga, mis vastab klientide küsimustele ja pöördumistele ning mida rohkem Miaga räägitakse, seda enam koguneb talle ka õppematerjali, mille pealt oma teadmisi täiendada.

"Isegi kui Mia jääb mõnele küsimusele vastates hätta või vastus kaldub teemast veidi kõrvale, on see normaalne, kuna eesmärk ongi talle hetkel võimalikult palju erinevaid teemasid selgeks õpetada," kommenteeris Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja.

Mia oli Telia veebilehel klienditestideks avatud 6.-9. juulini, selleks oli lehe paremas allnurgas kuvatud hüpikakna ikoon "Küsi abi vestlusrobot Mialt".

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

DERIVCO is looking for a TEST AUTOMATION TEAM LEAD

Derivco Estonia OÜ

17. november 2018

Teabevara