Autor: Indrek Kald • 7. august 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2 maksab rikke eest 300 000

Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov.
Foto: Helena Evert, Tele2 Eesti personalidirektor
Tele2 kompenseerib oma klientidele, kes jäid reedel ja laupäeval tehnilise rikke tõttu välismaal levita, augustikuu paketitasu kuumaksud ning rändlusteenuse kasutuse 1.-5. augustini 300 000 euro eest.

Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliovi sõnul saadab ettevõte kõigi meile teadaolevalt tehnilise tõrke ajal välismaal viibinud klientidele sõnumi. "Vabandan siiralt klientide ees ja otsustasime kompenseerida nii välismaal tehtud teenuste kulu perioodil 1.-5. august kui ka kogu augustikuu kuutasu," ütles ta.

Kes pole seni veel Tele2 poolt rikke järgselt sõnumit saanud, kuid viibis sel ajal välismaal, nendel palus Seliov klienditeenindusega ühendust võtta.

Reedel ja laupäeval, 3.-4. augustil esines ligi 20 000 Tele2 Eesti välismaal asuval kliendil probleeme rändlusteenuse kasutamisel ning häiritud oli nii kõnede tegemine, sõnumite saatmine kui ka andmeside kasutamine. Tõrkeid esines üle maailma ning tegu oli roamingupartneri tehnilise rikkega, mis tekkis pärast nende riist- ja tarkvara uuenduste tegemist. Probleem puudutas Tele2 Gruppi ja ka mitmeid teisi välisoperaatoreid.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755