Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliovi sõnul saadab ettevõte kõigi meile teadaolevalt tehnilise tõrke ajal välismaal viibinud klientidele sõnumi. "Vabandan siiralt klientide ees ja otsustasime kompenseerida nii välismaal tehtud teenuste kulu perioodil 1.-5. august kui ka kogu augustikuu kuutasu," ütles ta.
Kes pole seni veel Tele2 poolt rikke järgselt sõnumit saanud, kuid viibis sel ajal välismaal, nendel palus Seliov klienditeenindusega ühendust võtta.
Reedel ja laupäeval, 3.-4. augustil esines ligi 20 000 Tele2 Eesti välismaal asuval kliendil probleeme rändlusteenuse kasutamisel ning häiritud oli nii kõnede tegemine, sõnumite saatmine kui ka andmeside kasutamine. Tõrkeid esines üle maailma ning tegu oli roamingupartneri tehnilise rikkega, mis tekkis pärast nende riist- ja tarkvara uuenduste tegemist. Probleem puudutas Tele2 Gruppi ja ka mitmeid teisi välisoperaatoreid.