Autor: Indrek Kald • 22. august 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kõnekaartide turg: 1. Elisa, 2. Telia, 3. Tele2

Elisa kõnekaart ZEN on Eestis suurima kliendibaasiga.
Foto: Elisa
Uuringufirma Nielsen andmeil laeti aasta esimeses pooles 43,8 protsenti kõneajast Elisa kõnekaartidele.

Elisale kuulub kaks kõnekaartide brändi: ZEN ja Elisa kõnekaart. Kõnekaardituru uuringu järgi ulatus ZEN-kõnekaartide turuosa 28,8%ni. Telia ja Tele2 kõnekaartidele laeti vastavalt 34,3% ja 21,9% kogu turu kõneajast.

Elisa juhatuse liikme, erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu sõnul on kõneaja laadimistulemuse taga madalad hinnad, teenuse kvaliteet ja roaming-teenus. "ZEN- ja Elisa-kõnekaarte arendades lähtume alati klientide tagasisidest ja soovidest," kinnitas ta.

Näiteks tõi Elisa mõnda aega tagasi klientide soovil turule reisil kasutamiseks mõeldud teenuspaketid ja internetipiletid. Hiiepuu sõnul on need klientide seas hästi vastu võetud. "Võrreldes mullusega on reisipakettide tellimine on kasvanud 65%," ütles Hiiepuu.

Kliendid eelistavad kõnekaarti kui makselahendust, sest see aitab hoida kulusid kontrolli all. Igaüks saab ise valida, kui palju kõneaega iga kuu kaardile laeb või ei lae üldse, sest ka sellisel juhul on klient endiselt kättesaadav.

Nielseni uuring on koostatud viimase kvartali kõnekaardi edasimüüginumbrite alusel.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755