Pihta hakates sai ta aga aru, et neid ettevõtteid juhivad siiski inimesed ning kõik taandub sellele, kui palju on sul endal motivatsiooni asju ära teha. „Ei tasu liiga palju üle muretseda, et kõik need ettevõtted oleksid võitmatud.“
Villigu sõnul ei ole ka üks sõidujagamistippe Uber võitmatu. Ta märkis, et kui varem on tekkinud internetiärides alati üks suur globaalne monopol, nagu sotsiaalvõrgustike seas Facebook ning otsimootorite seas Google, siis transport on üks esimene valdkond, kus seda ei juhtu.
Taxify kogemustest andmeteaduse rakendamisel klienditeeninduses kõneleb 10. oktoobril toimuval kogemuslugude seminaril Taxify klientitoe tootejuht Toby Humphrey. Tutvu seminari programmiga ja registreeru SIIN!
Villigu sõnul on transporditurg piisavalt suur ja lokaalne, et seal tekivad kohalikud võitjad. „Venemaal, Hiinas ja Aasias on Uber juba alla andnud ja on tekkinud suur kohalik võitja. „Me näeme, et sarnane olukord tekib rohkemates regioonides: pigem jääb alles üks-kaks tegijat, mitte nii, et on üks globaalne võitja.“ Taxify plaanib endale võtta esikoha Euroopas ja Aafrikas.
Kuula Äripäeva raadiosaadet Markus Villiguga: