Eesti firma Toggl võitis Briti disainiauhinna

Toggl
Toggl värskendas oma visuaalset identiteeti.

Eesti tarkvarafirma Toggl värskendas oma visuaalset identiteeti ning võitis sellega vanima ja prestiiþseima Suurbritannia digitaalauhinna BIMA.

"Ühendkuningriik on USA kõrval üks meie suuremaid turge, seetõttu on selle auhinna saamine väga positiivne üllatus," sõnas Toggli juht Krister Haav. "Kuna meil on UKs palju rahvusvahelisi kliente – suuremas osas just turundus- ja loovagentuuride hulgas – otsustasimegi ka uue digitaalse näo sealt tellida," lisas ta. Identiteet uuendati koostöös Briti agentuuriga ToyFight.

"Koostöö ToyFight disainiagentuuriga oli algusest peale produktiivne ning nad mõistsid väga hästi, mida meil vaja on. Uus visuaalne identiteet on kvaliteetne, professionaalne ja samas mänguline – peegeldab hästi meie olemust ning nagu aeg on näidanud, töötab hästi ka meie kliendi sihtgrupi peal," selgitas ta.

BIMA (British Interactive Media Association) on vanim ja prestiiþseim digitaalauhind Ühendkuningriigis. BIMA esindab digitaalrevolutsiooni tippu ning selle eesmärk on julgustada muudatusi Briti digitaalsektoris äri-, kultuuri- ja ühiskonna valdkonnas.

"Selle aasta võitjate seas olid erinevates kategooriates veel näiteks adidase UltraBOOST XENO jooksutossude Instagrami Story ja Sony Musicu Judas Priesti 18. albumi kampaania, nii et oleme heas seltskonnas," rääkis Krister Haav.

OÜ Toggl on 2007. aastast tegutsev Eesti tarkvarafirma. Ettevõtte peamised turud on USA, Suurbritannia, Kanada, Austraalia, Saksamaa ja Jaapan. 99% firma käibest tuleb välismaalt ning 2/3 meeskonnast on pärit 25 eri riigist. Ettevõtte peakontor asub Tallinnas. Toggli grupi selle aasta käibeprognoos on 11 miljonit eurot, ollakse kasumis. Grupis töötab 90 inimest.

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OG ELEKTRA AS otsib IT KASUTAJATOE KONSULTANTI

OG Elektra AS

29. detsember 2018

Arvamused

Teabevara