Kuidas tehisintellekt jaekaubandust mõjutab?

Ostjad lahkumas Amazon Go poest.
Ostjad lahkumas Amazon Go poest.

Tehisintellekt on aina rohkem hakanud jaemüügisektorit mõjutama, kirjutab portaal Inc.com.

Viimase viie aasta jooksul (2013–2018) on tehisintellekti arendavad idufirmad kogunud turgudelt 1,8 miljardi ulatuses investeeringuid, tehinguid on tehtud kokku 374, selgub uuringufirma CB Insightsi andmetest.

Aktiivsus on kasvanud suuresti tänu Amazonile, kes sunnib jaemüüjaid konkurentsis püsimiseks ümber tegema nii e-kaubanduse kui ka füüsiliste poodide strateegiaid. Prognoositakse, et Amazoni turuosa e-kaubanduse müügis on 2018. aastaks ligi 50 protsenti, kogu jaemüügist moodustavad nad aga 5 protsenti, selgub eMarketeri andmetest.

Seega, kuidas tehisintellekt jaemüügi sektorit täpselt mõjutab?

Näiteks kolm trendi on:

1) Tehisintellektist abiline ei ole piisav

2) Kassadeta poed võivad vähendada varguseid

3) Toidu kohaletoomine toimub juhita sõidukiga

CB Insightsi raportist välja võetud viiest suurimast trendist koos pikemate selgitustega saab lugeda Äripäevast.

Osale arutelus

  • Mait Kraun

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OG ELEKTRA AS otsib IT KASUTAJATOE KONSULTANTI

OG Elektra AS

29. detsember 2018

Arvamused

Teabevara