Autor: Indrek Kald • 14. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

SEB kasvuprogrammi rekordarv soovijaid

Täna alustab viies SEB kasvuprogramm, kuhu sajakonnast soovijast valiti 12 ettevõtet oma ärimudelit digitaliseerima.
SEB kasvuprogrammi koolitaja Alar Kolk.
Foto: Egert Kamenik

"Kandideeris ligi sada ettevõtet, kellel on ambitsiooni ja tahet kasvatada enda äri läbi ärimudeli digitaliseerimise. Kevadel käivituvasse kasvuprogrammi valisime 32 ambitsioonikat ettevõtet, kes läbivad kolme kuu jooksul intensiivse innovatsioonikuuri. Eesmärgiks on jõuda globaalse ja eskaleeruva ärimudelini," ütles SEB Balti divisjoni strateegia- ja kliendikogemuse juht Andra Altoa.

Neist 20 ettevõtet alustavad digitaalses programmis, kus äri arendamisel annab nõu robotmentor Growby.

Hea näide kasvuprogrammi eelmisest voorust on Altoa sõnul logistikaettevõte DSV ja tarkvararobootika arendaja Flowit Estonia. Firmad leidsid programmis osaledes sünergia, mille tulemusena sündis nende koostöös virtuaalne müügirobot Aitoldyou.

Robot aitab DSVd igapäevases müügitöös, suutes ennustada tuleviku müüki 85% täpsusega ning on kohaldatav erinevatele klientidele. "Flowitile annab see võimaluse kasvatada oma käivet kümne asemel sajakordselt," lisas Altoa.

Kasvuprogramm on praktiline, põhineb juhtumiuuringutel ning on välja töötatud SEB ja European Innovation Academy poolt. Programm koosneb viiest õppesessioonist, mis omakorda on kokku pandud avalikest praktilistest loengutest ja töötubadest.

Kasvuprogrammis läbitavad teemad on kasvuambitsiooni disainimine, prototüüpimine, ärimudeli muutmine ja minimaalse vajaliku toote loomine, innovatsioonitüüpide testimine, innovatsioonikultuur, avatud ärimudeli loomine, saja päeva tegevusplaani koostamine.

Koolitaja Alar Kolk on viimase 15 aasta jooksul koolitanud rohkem kui 3000 juhtivtöötajat looma veelgi paremaid ärimudeleid. Muuhulgas on ta konsulteerinud ka globaalseid korporatsioone nagu Amadeus, FCA, Ferrero, Empower ja Google.

SEB kasvuprogrammi on juba läbinud üle 50 Eesti ettevõtte.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755