"Kui nad otsisid selle ärisuuna jaoks partnerit, võtsid nad juba meiega ise ühendust. Aga sellepärast, et nad meid teadsid,“ rääkis Fortumo juht Martin Koppel.
Tehingule eelnes aastatepikkune visa müügitöö: Amazoni inimestega kohtuti üritustel, käidi külas ja tuletati end mitmel moel meelde. Koppel rääkis, et nad suhtlesid Amazoniga juba 4–6 aastat tagasi. "Me oleme ikkagi pidevalt olnud nende radaril ja jälginud, mis nad teevad, milline on nende digitaalne strateegia.“
Koppel ütles, et läbirääkimised Amazoniga ei olnud keerulisemad kui mis tahes teise väga suure kliendiga maailmas, olgu see siis Google või Facebook, kes juba on Fortumo kliendid. "Seal tuleb arvestada sellega, et tuleb ise paindlik olla, mitte liiga palju riske võtta," tõdes ta.
Loe pikemalt Äripäevast.