Autor: Indrek Kald • 21. veebruar 2020

Promoty: meie tehnoloogia pakub suurimat väärtust kõrge tööjõukuluga küpsel turul

Meie tehnoloogia pakub suurimat väärtust kõrgete tööjõukuludega küpsetel turgudel, selgitas Funderbeami keskkonnas raha kaasava suunamudijate vahendusplatvormi Promoty asutaja Aleks Koha fookuse seadmist Skandinaaviale.
Suunamudijate vahendusplatvormi Promoty asutaja Aleks Koha.
Foto: Andres Nael

Kapitali kaasamise suur eesmärk on võtta sisse tugev positsioon Põhjamaade turul. "Tulenevalt ülikõrgest ostujõust on sealne konkurents inimeste tähelepanule võitluslik – suur hulk ühiskonnast saab lubada eksklusiivseid brände, eksootilisi reise ja muid luksuskaupu. Eriti erksalt paistab silma Skandinaavia, kus on maailma kõrgeimad reklaamikulud kontakti kohta," märkis ta.

Kõrgete panuste tõttu on just neis riikides arenenud välja laiahaardeline suunamudijate ökosüsteem. Brändid tahavad eristuda ja suunamudijad pakuvad Koha sõnul selleks võimalust. "Siit ka otsus laieneda Põhjala suunal. Meie tehnoloogia pakub suurimat väärtust kõrgete tööjõukuludega küpsetel turgudel," kinnitas ta.

Suunamudijate vahendusplatvorm Promoty alustas Funderbeami investeerimiskeskkonnas kampaaniat sooviga kaasata kuni 500 000 eurot, ent on selle kava juba ületanud. Kaasatava kapitali toel plaanib ettevõte astuda järgmise sammu tootearenduses ning laieneda viiele välisturule.

Promoty asutajad Aleks Koha ja Leonardo Romanello tutvusid Tallinna Tehnikaülikooli küberkaitse õppekava magistrantuuris. Õpingute jooksul hakati koos suunamudijate platvormi looma. Esimeste ingelinvestoritena kaasati digiturundusagentuuri Impact 80/20 asutaja Kristjan Raude ja Madis Müür.

Eelmise aasta lõpuks jõudis Promoty 4000eurose kuukäibeni, klientideks erinevad Eestis tegutsevad suurettevõtted nagu Circkle K, SEB, Swedbank või Wolt. Avalikust sektorist on Promoty teenust kasutatud Eesti Vabariik 100 turundustegevuste elluviimiseks.

"Saime ärimudeli koduturul valideeritud. Eesti reklaamiturg on imepisike, kuid kui toode töötab siin, töötab see ka mujal. Seda on katsetused Lätis ja Soomes ka näidanud," ütles Koha.

Nüüd kavandatakse uut sammu tootearenduses. See tähendab nelja muudatust: üleminek püsitasulisele hinnastusele, demograafiliste suurandmete põhise kliendivaate väljaarendus suunamudijate jälgijaskonna kohta, kliendivajadustele adapteeruv tööriist pikaaegseteks kampaaniateks ning automaatse pettuste tuvastamise süsteemi integratsioon.

"Eeltoodud arendused on klientidega valideeritud. Senine praktika näitab, et iga olulise arenduse käivitumisele on järgnenud müügitulemuste kasv," ütles Koha.

Promoty klientideks on nii suurettevõtted kui agentuurid nagu Havas või Mediabrands.

Mediabrandsi sotsiaalmeediaspetsialisti Kelly Maltsaare sõnul on Promoty toonud suure muutuse suunamudijate turule. "Sobiva suunamudija leidmine on kiire ja mugav. Varem võis läbirääkimisteks kuluda nädalaid, nüüd jõuame koostöö alguseni päevadega," ütles ta.

Aleks Koha sõnul on ettevõtte osakute toomine avalikule turule loomulik samm ettevõtte arengus. "Avalik noteerimine annab võimaluse saada osa meie kasvust ja osakutega kaubelda. Meil kaasneb kohustus hoida investorid ettevõtte käekäiguga kursis. Selge kasvutrend võib äratada huvi ka klientides ja platvormiga liitunud suunamudijates, kes valdkonna arengutega hästi kursis," rääkis ta.

Funderbeami investeerimisplatvorm pakub kapitali kaasamise võimalust väikestele ja keskmise suurusega kasvufaasis ettevõtetele. Investoritel on võimalus osakutega järelturul kaubelda.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755