Autor: Indrek Kald • 28. aprill 2020

SEB: vaid väike osa juturobotile tehtud päringuist vajab vastust päris inimeselt

SEB kinnitusel on juturobotist inimestele abi, sest vaid murdosa sellele esitatud päringutest suunatakse edasi panga kliendinõustajatele. Eriolukord on juturoboti tööd kolmekordistanud.
Juturobot suudab vastata panga klientide kõikidele päringutele ühe korraga.
Foto: SEB

Eriolukorra tõttu on panga teatel märgatavalt kasvanud klientide huvi maksepuhkuste osas, samuti küsitakse juturobotilt internetipanga kasutajatunnuse ja limiitide muutmise kohta, populaarsuselt kolmandal kohal on küsimused seoses lepingute sõlmimise ning kontorisse aja broneerimise ja lahtiolekuaegadega.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755