• 10.12.18, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööstuse digitaliseerimisele alternatiivi ei ole

On viimane aeg teha vajalikud investeeringud tööstuse digitaliseerimiseks, tänastest kõhklejatest saavad homsed mahajääjad, kirjutab Äripäev tänases juhtkirjas.
Tööstuse digitaliseerimisele alternatiivi ei ole
  • Foto: Pixabay
Tänane Äripäev kirjutab metallitööstusettevõtte Radius Machining näitel, kuidas tootmise digitaliseerimisest võib ettevõttele suurt tulu tekkida, kuid see nõuab lisaks mõtteviisi ja tootmisprotsesside muutmisele enamasti ka suuri investeeringuid.
Äripäev leiab, et kuigi digitaliseerimisprotsess võib olla kulukas ja ebamugav, ei ole sellele alternatiivi, kui soovime ka järgnevatel aastakümnetel konkurentsis püsida.
Tööstus 4.0 on kujunenud trenditeemaks, millest räägitakse palju nii erinevatel konverentsidel kui ka erialakohtumistel ja meedias. See on imevits, mis ühendab tööstustootmise etapid interneti ning info- ja kommunikatsioonitehnoloogia abil ning muudab tootmise seninägematult efektiivseks ja paindlikuks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Digiteerimine suurendab efektiivsust, nii et ressursse saab paremini kasutada ja tegevusi tõhustada.
Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele