• 29.10.24, 12:31

TalTechi teadur: tegelik olukord tehisaru kasutamisega Eesti pankades

Tehisintellekt loob pangandussektoris nii võimalusi kui ka riskem, ent milline on tegelik olukord AI kasutamisega Eesti pangandussektoris? Töötajate arvamused räägivad ise enda eest.
Töötajatel on võimalus tehisintellektiga koostöö tegemiseks uusi oskusi omandada (pilt on illustratiivne).
  • Töötajatel on võimalus tehisintellektiga koostöö tegemiseks uusi oskusi omandada (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Vojtech Okenka / Pexels
Nagu kinnitab ühe Eesti panga näide, kaitseb kehtiv regulatsioon AI revolutsioonis mingil määral ka inimtööjõudu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele