Autor: Gregor Alaküla • 5. mai 2022

Telia õppetund: usalda oma kriisiplaani

Paremal Alexela juhatuse liige Tarmo Kärsna ning vasakul Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk.
Foto: Gregor Alaküla
2022. aasta alguses ei saanud Telia ärikliendid vajalikke mobiilsideteenuseid kasutada, sest kokku langesid riist- ja tarkvararikked. Kuigi kriisiga tegeledes tekkis soov probleemi kiiremini lahendada, siis saadud õppetunniks oli see, et tuleb usaldada varem paika pandud toimepidevusplaani, rääkis Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk saates „Tehnoloogiakompass“.

Räägime toimepidevusplaanidest ja sellest, kuidas ettevõttes võimalikult kiiresti taastada endine töökorraldus pärast katkestusi ja küberrünnakuid. Juttu tuleb sellest, kuidas selliseid olukordi ennetada ja milliste muredega ettevõtjad enim toimepidevusplaanide tegemisel abi vajavad.

Samuti jagavad saatekülalised soovitusi väikese- ja keskmise suurusega ettevõtetele heade toimepidevusplaanide tegemiseks. Veel räägivad nad, mida on väikestest kriisidest Telias ja Alexelas õpitud ning kas ja kuidas toimepidevusplaanid töötasid.

Külas on Alexela juhatuse liige Tarmo Kärsna ning Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk. Saadet juhib Gregor Alaküla.

Kuula saadet siit:

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755