2022. aasta alguses ei saanud Telia ärikliendid vajalikke mobiilsideteenuseid kasutada, sest kokku langesid riist- ja tarkvararikked. Kuigi kriisiga tegeledes tekkis soov probleemi kiiremini lahendada, siis saadud õppetunniks oli see, et tuleb usaldada varem paika pandud toimepidevusplaani, rääkis Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk saates „Tehnoloogiakompass“.

- Paremal Alexela juhatuse liige Tarmo Kärsna ning vasakul Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk.
- Foto: Gregor Alaküla
Räägime toimepidevusplaanidest ja sellest, kuidas ettevõttes võimalikult kiiresti taastada endine töökorraldus pärast katkestusi ja küberrünnakuid. Juttu tuleb sellest, kuidas selliseid olukordi ennetada ja milliste muredega ettevõtjad enim toimepidevusplaanide tegemisel abi vajavad.
Samuti jagavad saatekülalised soovitusi väikese- ja keskmise suurusega ettevõtetele heade toimepidevusplaanide tegemiseks. Veel räägivad nad, mida on väikestest kriisidest Telias ja Alexelas õpitud ning kas ja kuidas toimepidevusplaanid töötasid.
Külas on Alexela juhatuse liige Tarmo Kärsna ning Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk. Saadet juhib Gregor Alaküla.
Kuula saadet siit:
Telia õppetund: usalda oma kriisiplaani
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nõudlus innovaatiliste lahenduste järele on suurem kui kunagi varem. Ettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate ohtudega, alates lunavara rünnakutest kuni andmetöötluse geopoliitiliste aspektideni. Samuti tuleb sammu pidada võimsate tehnoloogiliste arengutega: kvantarvutid ning ettevõtte andmete ülesed otsingusüsteemid on vaid mõned neist.