• 05.05.22, 14:00

Telia õppetund: usalda oma kriisiplaani

2022. aasta alguses ei saanud Telia ärikliendid vajalikke mobiilsideteenuseid kasutada, sest kokku langesid riist- ja tarkvararikked. Kuigi kriisiga tegeledes tekkis soov probleemi kiiremini lahendada, siis saadud õppetunniks oli see, et tuleb usaldada varem paika pandud toimepidevusplaani, rääkis Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk saates „Tehnoloogiakompass“.
Paremal Alexela juhatuse liige Tarmo Kärsna ning vasakul Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk.
  • Paremal Alexela juhatuse liige Tarmo Kärsna ning vasakul Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk.
  • Foto: Gregor Alaküla
Räägime toimepidevusplaanidest ja sellest, kuidas ettevõttes võimalikult kiiresti taastada endine töökorraldus pärast katkestusi ja küberrünnakuid. Juttu tuleb sellest, kuidas selliseid olukordi ennetada ja milliste muredega ettevõtjad enim toimepidevusplaanide tegemisel abi vajavad.
Samuti jagavad saatekülalised soovitusi väikese- ja keskmise suurusega ettevõtetele heade toimepidevusplaanide tegemiseks. Veel räägivad nad, mida on väikestest kriisidest Telias ja Alexelas õpitud ning kas ja kuidas toimepidevusplaanid töötasid.
Külas on Alexela juhatuse liige Tarmo Kärsna ning Telia suurkliendi üksuse juht Kristjan Kukk. Saadet juhib Gregor Alaküla.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuula saadet siit:
Telia õppetund: usalda oma kriisiplaani
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 16:09
Rally Board 65 tõstab videokoosolekute kvaliteedi uutesse kõrgustesse
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele