Elektri börsihind pakub tarbijale lõputult võimalusi kiruda, kuid mitmetele Eesti idufirmadele on see äri aluseks. „Ükssarvikute kasvulava“ saates arutlevad energiasektori idufirmade Themo kaasasutaja Madis Uuemaa ja Volton Technologies kaasasutaja Tristan Agur energiasektori hetkeseisu ja tuleviku üle.

- Themo kaasasutaja Madis Uuemaa.
- Foto: Andras Kralla/Äripäev
Themo pakub teenust, mis aitab majutusasutustel, majaühistutel ja ka eraisikutel elektrikulusid kokku hoida ja lisaks ka teenida tulu elektriküttega põrandatest, mida kasutatakse elektrivõrgu tasakaalustamiseks.
"Me muudame need elektri küttesüsteemid mitte ainult elektrikulu allikaks, vaid me aitame nad muuta sulle raha teenimismasinaks," selgitas
Madis Uuemaa.
Värske idufirma Volton Technologies seevastu on võtnud laiemalt ette kogu energeetikasektori, eesmärgiga luua suur ökosüsteem. Nende tootevalikusse kuuluvad nutipistikud ja -releed, mis jälgivad börsihinda, ning nad arendavad kahesuunalisi laadijaid elektriautodele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Meie põhiline eesmärk on ehitada suurt ökosüsteemi," ütles
Tristan Agur.
Tulevikku vaadates näevad mõlemad ettevõtted suurt potentsiaali energiasalvestuslahendustel nagu vesinik. Samas tõdevad asutajad, et energiasektori muutused on pikaajalised protsessid, mis nõuavad nii tehnoloogilist arengut kui ka poliitilist tahet.
Saadet juhib Tarmo Virki.
Eesti elektriidud panevad põrandad ja autod raha teenima
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.