Pactum AI läbirääkimistarkvara kasutavad paljud USA suurettevõtted, et automatiseerida sadu tuhandeid tehinguid. Ettevõtte kaasasutaja Kristjan Korjus leiab, et tulevikus peavad kõik suuremad ettevõtted palkama endale AI‑läbirääkija.

- Kristjan Korjus ja Kaspar Korjus.
- Foto: Andres Laanem
Koos
Kaspar Korjusega räägitakse saates “AI faktor”, kuidas masinad suudavad pidada automatiseeritud lepinguläbirääkimisi ning miks see tulevik ei ole enam ulme, vaid reaalsus Fortune 500 ettevõtetes.
“Me ei räägi enam ainult kulude kokkuhoiust, vaid ka suhete tugevdamisest. Kui AI suudab pidada tuhandete tarnijatega läbirääkimisi minutite, mitte kuudega, siis tekib täiesti uus äriline standard,” kirjeldab Kaspar Korjus muutust äriloogikas.
Kuid küsimus ei ole ainult tehnoloogias. Usaldus, eetika ja otsustusraamid – kelle nimel tehisintellekt tegelikult läbi räägib ja millal peaks inimene sekkuma – kerkivad samuti saates esile. “AI ei pea olema inimvastane, vaid koostööpartner, aga see eeldab teistsugust mõtlemist ka juhtidelt,” rõhutab
Kristjan Korjus.
Lisaks tõdeb Kristjan Korjus saates: “AI ei väsi, AI ei vihasta – ta lihtsalt räägib läbi. Ja see on suurim tugevus, mida ükski inimene ei suuda kunagi täielikult saavutada.”
“AI faktoris” räägitakse sel korral, millised on praktilised ja filosoofilised küsimused, kui ettevõtte nimel hakkab läbirääkimisotsuseid tegema tehisintellekt.
Saates on külas Kristjan ja Kaspar Korjus Pactum AI‑st, saatejuht on Mart Valner.
Tuhanded tehingud vaid minutitega – tulevikus palkavad suurfirmad endale AI‑läbirääkija
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nõudlus innovaatiliste lahenduste järele on suurem kui kunagi varem. Ettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate ohtudega, alates lunavara rünnakutest kuni andmetöötluse geopoliitiliste aspektideni. Samuti tuleb sammu pidada võimsate tehnoloogiliste arengutega: kvantarvutid ning ettevõtte andmete ülesed otsingusüsteemid on vaid mõned neist.