20. detsember 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Starmani tavatelefoni klientide arv jõudis 30 000ni

Starmani 2005. aasta alguses lansseeritud fikstelefoniteenuse klientide arv ületas tänavu detsembris 30 000 piiri, teatas firma börsile.

Oma leviala piires on Starmani turuosa eraklientide fikstelefonisides kasvanud ca 22 protsendini, Eestis tervikuna on Starmani turuosa vastavas segmendis ca 10 protsenti. Statistikaameti andmetel oli Eestis eelmise aasta lõpu seisuga 325 000 eraklientide fikstelefoniside liini.

Valdav osa Starmani telefoniteenusega liitunud kliente on tulnud üle mõne teise teenusepakkuja, näiteks Elioni, võrgust ning kasutanud numbriliikuvuse võimalusi, jättes alles oma senise telefoninumbri. Suur osa kliente on tellinud Starmani telefoniteenuse koos kaabelTV ja internetiühendusega kolmikpaketis.

Telefoniteenus annab täna ca 17 protsenti Starmani käibest. Põhiosa ettevõtte ärituludest laekub endiselt kaabel-TV ja internetiteenuse müügist.

Starman pakub fikstelefoniteenust oma kaabelvõrgu baasil. Ettevõtte võrk katab hetkel 44 protsenti Eesti majapidamisest ja paikneb enamikus suuremates linnades.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112