Eesti IT terminallahenduste väljatöötaja 
SmartLinki välisturgudel esindav ettevõte Revnetek sõlmis koostööleppe India 
firmaga Paragon Infotech.
Kokkulepe kohaselt avatakse esindused kaheksas India linnas ning plaanitakse üles panna 100 000 terminaltöökohta koos kõige vajalikuga, teatas firma.
Revneteki partner ja juhatuse liige Henrik Põder rääkis, et Paragon Infotechi esindajatega saadi esimest korda kokku möödunudaastasel IT-messil CeBIT. „Paragon Infotech oli väga huvitatud meie tehnoloogiast, ärimudelist ja kuumaksupõhisest täisteenusest. Peale vähem kui aastast teineteise kompamist jõudsime lepinguni. Lisaks terminallahenduse müügile avaneb meil ka võimalus arendada ning toota Indias riistvara. Teeme selles osas koostööd sealse elektroonika ja IT ekspordiorganisatsiooniga Electronics and Computer Software Export Promotion Council, mida rahastab India valitsus,“ ütles Põder.
„Meie terminallahendusel põhinevate arvutitöökohtade unikaalsus seisneb kindla kuumaksuga täisteenuses. Sinna kuuluvad nii kogu riistvara (server, terminalid, monitorid), tarkvara (internetibrauser, e-post, kontorirakendused, viirusetõrje), kui ka näiteks teenused nagu andmete säilitamine ja süsteemihaldus. Meie nägemus on, et paljudes kohtades, kus täna lauaarvutit kasutatakse, see tulevikus enam nii ei ole. Arvutikasutajale on vaja vaid pilti silme ees ja hiirt-klaviatuuri, kõik muu toimub serveris,“ selgitas Henrik Põder ettevõtte ärimudelit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.