Sel aastal välja antud umbes 20 000 
ID-kaarti ei saa mitmel pool kasutada, kuna ettevõtted ja asutused ei ole teinud 
vastavaid seadistusi.
Näiteks ei ole seni võimalik siseneda Eesti Energia e-teenindusse, EMT iseteenindusse ega kodakondsus- ja migratsiooniametisse, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Probleemi uue ID-kaardiga avastas tehnokratt Peeter Marvet, kes vahetas jaanuaris oma vana ja kulunud kaardi uue vastu välja ning soovis sellega tulusid deklareerida. Marvet ei olnudki niivõrd pahane selle üle, et kaarti kasutada ei saa, kuivõrd seetõttu, et asutused ise probleemist ei teadnudki.
"Ainult maksuamet teadis, et selline viga on, ja nüüdseks on nad selle ka parandanud. Teiste reaktsioonikiirus ei ole küll märkimisväärne olnud," sõnas Marvet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sertifitseerimiskeskuse turundusjuht Andres Aarma selgitas, et aasta alguses muutis keskus ID-kaartide ja sertifikaatide kehtivusaega viie aasta peale ning käivitas seetõttu n-ö uue sertifitseerija. Varem kehtis kaart kümme ja sertifikaat kolm aastat, mis põhjustas segadust.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.