• 16.04.07, 08:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fujitsu asutab Eestisse kõnekeskuse

Maailma suuruselt teine IT-firma Fujitsu plaanib suve jooksul palgata 20-30 inimest, et panna Eestis püsti kõnekeskus, kust hakatakse teenindama Baltimaid ja Venemaad.
Jaapani päritolu infotehnoloogiafirma tütarettevõte Fujitsu Services, mis tegutseb põhiliselt Euroopas, alustab eesti, läti, leedu ning vene keele oskusega inimeste otsinguid lähiajal. Vajalikud kuni 30 inimest loodetakse leida kiirelt, sest juba sel suvel plaanitakse firma Baltimaade juhi Seppo Mattila sõnul kõnekeskus tööle panna, kirjutas Äripäev.
"Me loomulikult loodame ja unistame, et Eesti tööjõuturul on nii palju inimesi, kes on sellisest tööst huvitatud," vastas juht küsimusele, kui kindel ta on, et praeguses tööjõupuuduses kiirelt töötajaid leiab. Mattila sõnul on 30 inimest, mis on 10 protsenti Soomes asuva kõnekeskuse meeskonnast, vaja alles esimeses laienemise staadiumis, hiljem loodetakse neid juurde leida.
Plaani kohaselt hakkab kõnekeskus tööle kõigepealt Tallinnas, seejärel liigutakse edasi Lätti ja hiljem ka Leetu. "Loomulikult on meil nendes riikides ka töötavad firmad olemas, aga kõnekeskused teeme sellises järjekorras," märkis Mattila ning lisas, et eesmärk on laiendada oma tegevust Baltimaades vastavalt nõudluse kasvule.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pärimise peale, kui palju raha Fujitsu Eestisse matab, jättis Mattila aga konkreetse vastuse andmata ning ütles vaid, et arvestatud on töötajate palkadega.
Et ka Fujitsu näeb Eestit kui kvaliteetse tööjõuga riiki, näitab, et oleme endiselt kõnekeskuste jaoks populaarne riik. Näiteks üle-eelmisel aastal hakkas teenuseid pakkuma Saksamaa meediakontserni Bertelsmann tütarettevõte Arvato Services. Firma prokuristi Daniel Seemanni sõnul kaaluti ka teisi Balti riike, kuid eestlaste keelteoskus ning mentaliteet kallutas firma bosside otsuse siinse turu kasuks. Mis puutub töötajate leidmisesse, siis kulus näiteks Arvatol 60 inimese leidmiseks neli kuud.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele