Teadlaste sõnul on e-kirjade rohkusest 
hullemgi veel nende segasus.
Ameerika Ühendriikides on alustatud sõda üha suureneva e-kirjadega hulgaga. Suure firma PBD Worldwide Fulfillment Service tegevjuht otsustas muuta selle aasta juunist oma firmas kõigil töötajatel ühe päeva nädalas meilivabaks, vahendas Eesti Päevaleht Online Business Weeki.
Sama keeld käis ka klientide kohta, kellega kästi suhelda vahetult näost näkku või koosolekutel, peagi harjuti uue töökorraldusega ja ka kliendid olid rohkem rahul.
Teadlaste arvates on meilide rohkusest ehk hullemgi see, et lühikesi kirjades sisalduvaid sõnumeid mõistetakse valesti või kaheti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.