Seoses täiendavate parendustöödega KÕU 
sidevõrgus ning ajutiselt esinenud tõrgetega KÕU interneti töös, otsustas Eesti 
Energia pikendada teenuse kuutasuta häälestusperioodi augusti alguseni, teatas 
ettevõte.
"Kuna KÕU klientidel on viimasel nädalal olnud kohati raskusi internetiühenduse saamise ja püsimisega, siis esimese kuu eest Eesti Energia interneti kasutajatelt teenustasu ei küsi," rääkis Eesti Energia juhatuse liige Tiit Nigul. "Pikendame kuu võrra teenuse häälestusperioodi, et teha veel võrgutäiendusi ning olla valmis klientidele parima ja tõrgeteta teenuse pakkumiseks," lisas ta.
Reedel, 13 juulil, ilmnesid KÕU interneti raadiovõrgu keskseadme töös tõrked, mille tõttu on tänaseni osaliselt häiritud KÕU interneti kasutamine.
"Laiendusseadmed ilmnenud kitsaskohtade kõrvaldamiseks on juba teel Eestisse ning Televõrk taastab KÕU interneti normaalse toimimise esimesel võimalusel," rääkis Televõrgu teenuste arendusjuht Laur Lemendik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Täna öösel kahekordistas Televõrk KÕU interneti läbilaskevõimet. Lisaks suurendatakse sidevõrgu parendustööde raames KÕU tuumikvõrgu jõudlust veel täiendavalt neli korda, samuti kahekordistatakse rohkem kui kümne raadiotugijaama jõudlus ning lisatakse uusi raadiotugijaamu.
KÕU on mobiilne internet, mis on mõeldud kasutamiseks kohtades, kus internetti seni pole olnud või inimestele, kellel on liikuva eluviisi tõttu oluline interneti kättesaadavus mitmetes Eesti paikades ja ka ühest punktist teise sõites. KÕU interneti kasutamiseks pakub Eesti Energia koduseadet ja mobiilset seadet.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.