USA tehnoloogiafirma Avaya ettevõte
korraldas uuringu, kust selgus, et tegevjuhid ja omanikud töötavad kodus olles
pidžaamas.
„Enamus kaastöölisi kasutab kommunikatsioonitehnoloogiat kogu päeva jooksul, nende jaoks ligipääs kontoris asuvale informatsioonile äärmiselt ahvatlev,“ ütles Avaya ühe regionaalse haru direktor Ian Groves. "Erinevate kommunikatsioonivahendite üheaegne kasutamine tekitab tohutul hulgal erinevaid teateid. Tekib selline virtuaalne kaos.“
Sellises kaoses eelistaski 2000 juhti, kes kasutas kodus kaasaegset kommunikatsioonitehnoloogiat, töötada kodudes riietuses, sh pidžaamas või lausa trussikute väel. Uuring hõlmas nii Avaya Ameerika Ühendriikide, Suurbritannia kui ka Austraalia juhtivpersonali, vahendas CyberSecurity.ru.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.