• 22.08.07, 10:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: eeskujulikke meilisaatjaid oli Eestis kaks

Uuringufirma Dive hindas keset suve Eesti ettevõtete meiliteeninduse taset ning täiesti korrektse vastuse saatsid kaks ettevõtet: Elion Ettevõtted AS ja Glaskek AS, teatas uuringufirma.
Meiliuuringusse olid kaasatud Äripäeva TOP100 2005 ettevõtted. Kõigile saadeti kodulehelt võetud kontaktmeilile samasisuline päring: kas paar küsimust ettevõtte kohta võiks esitada samale meiliaadressile.
Uuringuga hinnati, kas vastusmeil saabus 24 tunni jooksul ning kas see sisaldas kõiki üldnõutud aspekte nagu meilitervitus, korrektne pöördumine, lahenduse saamine ja kirja lõpetamine koos korrektse meiliaallkirjaga.
Teenindusprotsessi koondtulemus oli kõigi ettevõtete peale 53%. Uuringu võitnud Elion Ettevõtted AS ja Glaskek AS saavutasid maksmumtulemuse (100%), veidi madalama tulemuse (95%) said SEB Eesti Ühispank AS ja Würth AS. Nende kahe ettevõtte madalama hinnangu tingis see, et saadetud meilis ei kasutatud viisakusväljendeid.
Maksimumhinnangu saanud ettevõtete puhul olid kõik teenindusprotsessi aspektid saavutanud perfektse tulemuse. Vastuseks saadetud meil oli teemakohaselt pealkirjastatud, keelekasutus ja grammatika olid eeskujulikud, välditi familiaarsust ning kirjastiil jättis abivalmi ja sõbraliku mulje. Esitatud küsimusele saadi konkreetne ja selge vastus. Ka kontakti lõpetamine oli nõuetekohane.
Kui osa ettevõtteid sai koondhinnanguks 0%, sest vastusmeili ei järgnenud, siis madala (u 50-70%) hinnangu saanud ettevõtete puhul esines mitmeid probleeme - paljudel juhtudel ei olnud meiliga saadud vastus selge ja konkreetne. Mitmetes ettevõtetes oli väga problemaatiline aspekt ka kontakti lõpetamine, näiteks puudusid hüvastijätt ja üldistele standardinõuetele vastav meiliallkiri. Mitmel juhul ei kasutatud meilides viisakusväljendeid, saadud vastus oli tõrges ning esines ka keelelisi vigu.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele