• 23.08.07, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia kasvatas turuosa, Motorola kaotas

Nokia turuosa on maailma mobiiltelefonide turul neli kvartalit järjest tõusnud ning ulatus selle aasta teises kvartalis 36,9 protsendile, teatas uuringufirma Gartner.
Aasta tagasi oli Nokia osa maailmas müüdud telefonide hulgas 33,7%. Kasvu taga on eelkõige kallimate mudelite nagu N95 hea vastuvõtt, vahendas Bloomberg. Nokia turuosa kasvas kõigis regioonides välja arvatud Põhja-Ameerikas.
Nokia rivaali Motorola turuosa on Gartneri hinnangul läinud aasta 21,9 protsendilt kahanenud 14,6 protsendile. Firma pole suutnud korrata oma Razr mudeli edu, mis pani kolm aastat tagasi aluse õhukeste mudelite trendile.
Tihedalt Motorola kannule tõusis teises kvartalis Samsung 13,4%se turuosaga. Järgnes Sony Ericsson 9%ga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Gartner prognoosib, et mobiiltelefonide müük kasvab tänavu maailmas 14% 1,13 miljardile. Varasem prognoos oli 1,15 miljardit.
Analüüsifirma uurija Carolina Milanesi sõnul on veel vara hinnata konkurentsi, mida pakub turul uustulnuk iPhone, mida müüdi USAs teise kvartali viimase 30 tunni jooksul 270 000. iPhone'i tootja Apple'i eesmärk on kasvatada müük selle kvartali lõpuks ühele miljonile.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele