Kõik, kes te tundsite, et võite oma
iPodi üle uhkust tunda, lööge silmad maha.
Teie muusikamängija on lootusetult vananenud. Apple uus iPod on puutetundliku ekraaniga ning meenutab välimuselt vägagi suvel ilmavalgust näinud multimeediatelefoni iPhone.
Lisaks puutetundlikkusele suudab muusikamängija ise WiFi kaudu endasse muusikat laadida ning Apple on sõlminud lepingu Starbucksi kohvikuketiga, kus edaspidi on võimalik iPodidesse, iPhone'idesse või Mac sülearvutisse WiFi kaudu iTunesi muusikapoest muusikat osta. Eeskätt on see mõeldud neile muusika- ja videosõpradele, kelle kodused netiühendused jäävad suurte failide tõmbamiseks aeglaseks.
Uuel iPodil on YouTube'i tugi ning 8- gigabaidise mälumahuga mängija hind on USAs saab olema 299 dollarit (3420 krooni), poole mälumahukam seade maksab 399 dollarit (4570 krooni).
Digirevolutsioon on Apple'i bossi Steve Jobsi sõnul kogumas aina suuremaid tuure. Mullu USAs väljalastud muusikast kolmandik ilmus vaid helifailide kujul ega avaldatudki ametlikult CD-plaadil.
Samuti tuli turule uus 5-sentimeetrise ekraaniga iPod Nano, millel on metallkorpus, poole suurem mälumaht ning uus nimi iPod Classic.
Ühtlasi kärpis firma kalleima iPhone, 8-GB mäluga iPhone'i hinda. Siiani vaid USAs müüdav telefon maksab nüüd 399 dollarit (4570 krooni) , varasema 599 dollari (6861 krooni) asemel.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.