Elisa kõne- ja internetikaardi segi ajanule
läks äpardus maksma üle 4000 krooni.
Kui Elisa klient Andi (nimi muudetud) sai tavapärase ligi 600kroonise telefoniarve asemel 4500kroonise, selgus, et mees oli segi ajanud oma täiesti ühtmoodi välimusega Elisa kõne- ja M-interneti SIM-kaardid ning arvates, et telefonis on internetikaart, surfas rahumeeli netis, kirjutas Päevaleht Online.
"Ma ei teadnudki, et ka kõnekaardiga saab netti minna," selgitab mees, miks ta ei osanud eksitust kahtlustadagi.
"Käisin klienditeeninduses uurimas ja mulle öeldi, et ma pole esimene, kes on kaardid segi ajanud," meenutab Andi. "Teenindaja ütles, et on olnud isegi 20 000-krooniseid arveid ja kõigil on tulnud need ära maksta."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.