Tele2 Eesti juhatuse esimees Toomas Tiivel 
ütles aripaev.ee-le, et mobiilioperaatorite orgaaniline kasv jääb 
väiksemaks.
„Seni on kasvatud kõneminutite arvu suurenemise tõttu, kuid on tunda, et mobiilituru orgaaniline kasv jääb väiksemaks ja näha on turu jahenemise märke,“ kommenteeris ta Tele2 majandustulemusi. Tele2 Eesti käive kasvas kolmveerand aastaga 16% 1,434 miljardi kroonini võrrelduna 1,239 miljardi krooniga möödunud aasta samal perioodil.
Kõige kiiremini kasvavad mobiilsest andmesidest ja sisuteenustest, kasvades võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ligi 50%.
„Kasvu protsent võib küll suur olla, kuid alustasime suhteliselt madalate numbritega. Arvan, et edasipidi kasvavadki operaatorid mobiilse andmeside ja sisuteenustega, nagu mobiiliga e-mailide lugemine ja positsioneerimisteenused, muusika ja videod. Inimesed on aru saanud, et mobiiliga saab ka internetis käia,“ selgitas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Edukas on ka Tele2 äriklientide värbamiskampaania. „Meile kuulub tänaseks päevaks 16% äriklienditurust, aastal 2006. oli meie käes 8% turust. Kampaania käib pidevalt ja nagu näha toimib päris hästi“ selgitas ta.
Ka logovahetus ei ole kahjuks tulnud. „Otseselt logovahetuse mõjusid mõõtnud ei ole, aga mulle versioon meeldib. Selline vähe pehmem ja sõbralikum imidž kahjuks ei tule,“ lisas Tiivel.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.