Avalikus sektoris pärsib demokraatia
otsustamist, sest valijad pole kõiges ühte meelt, usub Microlinki juht Enn
Saar.
Demokraatliku riigi avalikus sektoris pärsib julgete ja selgete otsuste vastu võtmist demokraatia - oponeeriva jõu taga on samuti valijaskond, kirjutab Enn Saar Microlinki kliendiajakirjas Think!. Näiteks toob ta mõne aasta taguse vastuseisu ID-kaardile.
"Teisest küljest andis aga just valijaskond Eestile need juhid, kes on vastu võtnud julgeid otsuseid, et luua riigile võimalust kiireks infotehnoloogiliseks arenguks," ütleb Saar.
Kodanike seisukohalt on avaliku sektori innovatsioon toonud Eesti riigile tema sõnul suurema efektiivsuse - riiklikud institutsioonid toimivad väiksema hulga ametnikega või laiema teenusevalikuga. Teiste riikidega võrreldes on Eesti avalikus sektoris saavutatud uus kvaliteet, lisas Saar.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Enn Saar on lisaks Microlinki juhatuse esimehe ametile ka Microlinki emafirma Eesti Telekomi juhatuse liige.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.