• 30.11.07, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bravocom: meie ei kavatse varjatult minutihindu tõsta

Mobiilioperaator Bravocom leiab, et EMT kava hakata uuest aastast kõnede eest tasu küsima minutipõhiselt on klientide suhtes ebaõiglane ega kavatse seniselt sekundipõhiselt arvelduselt üle minna, teatas ettevõte.
„Kui kuu jooksul teha palju lühikesi (nt 30-40sekundilisi) kõnesid, siis võib mobiiliteenuse hind tõusta kuni veerandi võrra,” sõnas Bravocomi turundusjuht Paul Liivoja. „Tuues lihtsa näite: kui ühes kuus teha 50sendise minutihinnaga nelikümmend üheminutilist kõnet, siis on kõnede kogumaksumuseks 20 krooni. Kui aga kõned on 25sekundilised, siis Bravocomi võrgus on kõnede hinnaks 8.30, EMT küsib aga jätkuvalt nende kõnede eest 20 krooni.”
Bravocom on aegade algusest arveldanud sekundipõhiselt. Samuti on sekundipõhine arvestus Zorro kõnekaardi klientidel. „Bravocom ei plaani oma klientidelt hakata raha sisse nõudma nende kõneminutite eest, mida nad kasutanud ei ole,” kinnitas ka tootehaldusjuht Indrek Hirvlaan.
Bravocom ja Zorro Kõnekaart on ProGroup Holding OÜ kaubamärgid. ProGroup Holding OÜ pakub äri- ja erakliendile suunatud kolmiklahenduse teenuseid, mis hõlmavad soodsaid bürootelefoni-, ülikiire internetiühenduse ning mobiilsideteenuseid. Firma 2,5G mobiiliteenuste leviala katab 99% ning 3,5G leviala 10%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele