30. november 2007

Bravocom: meie ei kavatse varjatult minutihindu tõsta

Mobiilioperaator Bravocom leiab, et EMT kava hakata uuest aastast kõnede eest tasu küsima minutipõhiselt on klientide suhtes ebaõiglane ega kavatse seniselt sekundipõhiselt arvelduselt üle minna, teatas ettevõte.

„Kui kuu jooksul teha palju lühikesi (nt 30-40sekundilisi) kõnesid, siis võib mobiiliteenuse hind tõusta kuni veerandi võrra,” sõnas Bravocomi turundusjuht Paul Liivoja. „Tuues lihtsa näite: kui ühes kuus teha 50sendise minutihinnaga nelikümmend üheminutilist kõnet, siis on kõnede kogumaksumuseks 20 krooni. Kui aga kõned on 25sekundilised, siis Bravocomi võrgus on kõnede hinnaks 8.30, EMT küsib aga jätkuvalt nende kõnede eest 20 krooni.”

Bravocom on aegade algusest arveldanud sekundipõhiselt. Samuti on sekundipõhine arvestus Zorro kõnekaardi klientidel. „Bravocom ei plaani oma klientidelt hakata raha sisse nõudma nende kõneminutite eest, mida nad kasutanud ei ole,” kinnitas ka tootehaldusjuht Indrek Hirvlaan.

Bravocom ja Zorro Kõnekaart on ProGroup Holding OÜ kaubamärgid. ProGroup Holding OÜ pakub äri- ja erakliendile suunatud kolmiklahenduse teenuseid, mis hõlmavad soodsaid bürootelefoni-, ülikiire internetiühenduse ning mobiilsideteenuseid. Firma 2,5G mobiiliteenuste leviala katab 99% ning 3,5G leviala 10%.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112