• 30.11.07, 12:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tehnokratt: uue süsteemi järgi maksaksin EMT-le pea poole rohkem

Tehnokratt Henrik Roonemaa kirjutab oma ajaveebis, et tema mobiiltelefoni arve tõuseb EMT uue hinnaarvutussüsteemi järgi ligi poole võrra.
"Hommikul ärgates pidasin EMT pressiteadet ausaltöeldes aprillinaljaks või lausa küberkuriteoks. Mõtlesin, et äkki on keegi Kaja Pino parooli ära ajanud või midagi. Aga kuna teates oli nii ilusti kirjas, et keskmisel kliendil ei juhtu sellest mitte kui midagi, rahunesin natuke ja tegin ühe võileiva," kirjutab Roonemaa oma blogis.
Mõne aja pärast aga mõtles mees uurida, kui palju peaks ta uue süsteemi järgi kõnede eest maksma. Roonemaa tellis EMT iseteenindusest kõneeristuse. "Arvutasin natuke ja kohvitass kukkus vaibale ning määris selle ära," kirjeldas tehnokratt emotsiooni.
"Eelmisel kuul maksin ainult kodumaiste kõnede eest 237 krooni. Uue süsteemi järgi maksaksin täpselt sama arve alusel 320 krooni. Minimaalselt, sõbrad EMTst, minimaalselt usun ma teie juttu," on Roonemaa hämmeldunud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Täna teatas EMT, et kavatseb jaanuari algusest riigisiseste kõnede puhul hindu arvestada minutipõhiselt, mitte sekundite kaupa nagu varem.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele