Tehnokratt Henrik Roonemaa kirjutab oma
ajaveebis, et tema mobiiltelefoni arve tõuseb EMT uue hinnaarvutussüsteemi järgi
ligi poole võrra.
"Hommikul ärgates pidasin EMT pressiteadet ausaltöeldes aprillinaljaks või lausa küberkuriteoks. Mõtlesin, et äkki on keegi Kaja Pino parooli ära ajanud või midagi. Aga kuna teates oli nii ilusti kirjas, et keskmisel kliendil ei juhtu sellest mitte kui midagi, rahunesin natuke ja tegin ühe võileiva," kirjutab Roonemaa oma blogis.
Mõne aja pärast aga mõtles mees uurida, kui palju peaks ta uue süsteemi järgi kõnede eest maksma. Roonemaa tellis EMT iseteenindusest kõneeristuse. "Arvutasin natuke ja kohvitass kukkus vaibale ning määris selle ära," kirjeldas tehnokratt emotsiooni.
"Eelmisel kuul maksin ainult kodumaiste kõnede eest 237 krooni. Uue süsteemi järgi maksaksin täpselt sama arve alusel 320 krooni. Minimaalselt, sõbrad EMTst, minimaalselt usun ma teie juttu," on Roonemaa hämmeldunud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Täna teatas EMT, et kavatseb jaanuari algusest riigisiseste kõnede puhul hindu arvestada minutipõhiselt, mitte sekundite kaupa nagu varem.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.